از زمین خوردن کسى شاد مشو که نمیدانى گردش روزگار براى تو چه در آستین دارد ...
از زمین خوردن کسى شاد مشو که نمیدانى گردش روزگار براى تو چه در آستین دارد ...

از زمین خوردن کسى شاد مشو که نمیدانى گردش روزگار براى تو چه در آستین دارد ...

از طرف خدا

ازطرف خدا،،


عاشقانه ...

پر از شور و سراسر مهربانی ست
کمی سبز و کمی هم آسمانی ست
شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !

عاشقانه ...

بهانه هم اگر میگیری 

بهانه مرا بگیر ....

من تمام خواستن را وجب کردم ....

هیچکس ...

هیچکس به اندازه من 

عاشق تو وبهانه هایت نیست...

عاشقانه ...

در قلب کوچکم 

فرمانروایی میکنی

بدون هیچ نائب السلطنه ای 

کسی نمیداندچه لذتی دارد

بهترین پادشاه را در دل داشتن 

یا صاحب الزمان...

هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست
ببار ابر بهاری، ببار... کافی نیست

چنان که یخ زده تقویم ها اگر هر روز
هزار بار بیاید بهار، کافی نیست

به جرم عشق تو باشد که آتشم بزنند
برای کشتن حلاج، دار کافی نیست

گل سپیده به دشت سپید می روید
سپیدبختی این روزگار کافی نیست

خودت بخواه که این انتظار سر برسد

دعای این همه چشم انتظار کافی نیست

                                 

عاشقانه ...

شعر من 

در نبود تو 

داغدار واژه ایست 

که باران هم

توان گریستن ندارد ....


عاشقانه ...


بادکنک من

تاب نفسی را که به آن داد ه ام ندارد ...

ببین چگونه سر به هرکجا می زند 

که تهی شود از اندوه .....

....A

                                 

دانلود جزوه وبلاگ نویسی


برای دانلود جزوه وبلاگ نویسی اینجا کلیک کنید

عاشقانه ...

یک دم رخ زیبایی تو از دیده گذر کرد 

آنی آتش عشق تو ، در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم  و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد ..

...A

عاشقانه ...

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

اوکه هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را

....A